Aicinām darbā projektu vadītāju uz pilnu slodzi pašvaldības Attīstības un investīciju daļā.
Prasības pretendentiem:
- Augstākā izglītība (2.līmeņa profesionālā izglītība vai maģistra grāds), kas papildināta ar projektu vadītājam nepieciešamajām zināšanām;
- Pieredze ES struktūrfondu projektu sagatavošanā un īstenošanā pašvaldības vai valsts iestādē;
- Izpratne par publiskajiem iepirkumiem, kā arī finanšu un grāmatvedības jautājumiem;
- Teicamas iemaņas darbā ar MS Office programmām;
- Spēja pastāvīgi plānot savu darbu un ievērot termiņus, augsta atbildības sajūta un precizitāte;
- Lieliskas saskarsmes prasmes, prezentācijas iemaņas, spēja strādāt komandā un pozitīva attieksme, spēja saglabāt konfidencialitāti un toleranci;
- Teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas.
Galvenie pienākumi:
- Nodrošināt ārējā finansējuma piesaisti pašvaldības attīstības projektiem.
- Izstrādāt ES un citu finanšu instrumentu investīciju un “mīksto” (sociālo) projektu pieteikumus.
- Organizēt, koordinēt un uzraudzīt ES un citu finanšu instrumentu projektu īstenošanu.
- Piedalīties pašvaldības attīstības plānošanā, tajā skaitā attīstības plānošanas dokumentu izstrādē un aktualizācijā.
- Sagatavot un ziņot domes komitejām un domei daļas atbildībā esošu informāciju lēmumu pieņemšanai;
- Pēc domes lēmuma vai vadības rīkojuma piedalīties pašvaldības izveidotu komisiju un darba grupu darbā.
Piedāvājam:
- pilnas slodzes atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
- sociālās garantijas;
- bruto algu EUR 1272,00 – 1382,00, (profesijas kods 2422 01).
Pretendentam jāiesniedz CV un motivācijas vēstule, kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2021.gada 24.oktobrim (ieskaitot) uz e-pastu vakance@adazi.lv, vai pa pastu – Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa tālruni +371 67996461.