Sākot no marta, iedzīvotāji var sākt iesniegt gada ienākumu deklarācijas par 2020.gadu. Iedzīvotāji, kuriem tas jādara obligāti, var iesniegt deklarācijas trīs mēnešu laikā, līdz pat 1.jūnijam, bet brīvprātīgi attaisnoto izdevumu atgūšanai to var darīt trīs gadu garumā. Rūpējoties par klientu un darbinieku veselību, VID visā Latvijā un Ādažu VPVKAC uz ārkārtējās situācijas laiku (vismaz līdz 6.aprīlim) ir pārtraukuši klientu apkalpošanu klātienē. Tādēļ aicinām deklarāciju iesniegt elektroniski, Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS) , jo tajā automātiski ielasās visi VID rīcībā jau esošie dati un aprēķinās maksājamās summas.
VID arī aicina nesniegt deklarācijas tieši marta pirmajās dienās, jo gadījumā, ja sistēmai vienlaicīgi cenšas pieslēgties pārmēru liels lietotāju skaits, tā var darboties lēnāk vai uz laiku nebūt pieejama.
VID tīmekļvietnes sadaļā “Gada ienākumu deklarācija” ir pieejama video pamācība un citi informatīvi materiāli, savukārt 9. martā pl. 14.00 VID aicina ikvienu interesentu uz bezmaksas tiešsaistes semināru, kurā izstāstīs un parādīs, kā pieslēgties EDS sistēmai un pareizi aizpildīt un iesniegt deklarāciju.
VID konsultatīvais tālrunis: +371 67120000
Ādažu Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra tālruņi: +371 66954800; +371 67997350, +371 29486570