Kā jau ziņojām iepriekš, pabeigta aizsargdambja pārbūve no A1 šosejas līdz sūkņu stacijai “Kārkli” 1,55 km garumā, testa režīmā darbu uzsākusi jaunā sūkņu stacija. Darbi veikti ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansējumu. Projekta* ietvaros visā garumā iztīrīts novadgrāvis un pārtīrīts krājbaseins, kā arī veikta vecās sūkņu stacijas ieplūdes daļas un iekārtu demontāža. Jau pērnā gada nogalē minējām, ka nokrāsot un pabeigt sūkņu staciju varēs vien šogad siltos un piemērotos laikapstākļos, un nu jaunā sūkņu stacija ir pilnībā pabeigta. Tāpat maijā tika pabeigti arī pēdējie darbi dambja atjaunošanā – veikta šķembu piebēršana un virsmas profilēšana, veikta novadgrāvja izskalojumu labošana, iesēta zāle, kā arī sūkņu stacijas izplūdes daļā no krūmiem attīrīts dambim pieguļošais grāvis Gaujas pusē. Projekta otrās kārtas ietvaros paredzēts izbūvēt nostiprinājumus Gaujas kreisā krasta atsevišķos posmos – no Kadagas tilta līdz Vectiltiņu ceļam un Gaujas līkumā pie sūkņu stacijas “Kārkli”, jo Gaujas krasti pēdējos gados strauji nogrūst.
*Projekts “Novērst plūdu un krasta erozijas risku apdraudējumu Ādažu novadā, 1. daļa”. Projekta 1. kārta – “Plūdu un krasta risku apdraudējumu novēršana Ādažu novadā, 1. kārta, esošā aizsargdambja, tā būvju un sūkņu stacijas pārbūve”, projekta 2. kārta – “Plūdu un krasta risku apdraudējumu novēršana 2. kārta, Gaujas kreisā krasta nostiprinājuma izbūve”.