Šodien, 8. janvārī, Ādažu novada pašvaldības vadība tikās ar VAS “Latvijas Pasts” pārstāvjiem, lai gūtu skaidrību par nodaļas slēgšanas iemesliem un pasta pakalpojumu turpmākās izpildes kārtību Carnikavas pagastā. Tikšanās laikā netika gūta pārliecība par Carnikavas pasta nodaļas slēgšanu, kas būtu balstīta uz precīziem un uzskatāmiem nodaļas darbības izvērtējuma rezultātiem, skaitļiem un faktiem.
Pašvaldība pauda gatavību turpināt ilggadējo sadarbību ar VAS “Latvijas Pasts”, saglabāt Carnikavas pasta nodaļas izvietošanu esošajās telpās, kā arī finansiāli atbalstīt ar tās uzturēšanu saistītos izdevumus. Pašvaldības ieskatā pasta nodaļas pieejamība klātienē sniedz gan daudzu gadu gaitā pārbaudītus, zināmus un garantēti kvalitatīvus pasta un finanšu pakalpojumus, kā arī, pilda ļoti nozīmīgu sociālu funkciju iedzīvotāju ērtībām un viņu tiešajās interesēs.
Ādažu novada pašvaldība nekavējoties vērsīsies VAS “Latvijas Pasts” valdē, uzņēmuma padomē un Satiksmes ministrijā ar aicinājumu steidzami pārskatīt lēmumu par Carnikavas pasta nodaļas slēgšanu un kopā ar pašvaldību operatīvi vienoties par tās turpmākās uzturēšanas nosacījumiem.
Valsts akciju sabiedrības “Latvijas Pasts” jaunā stratēģija paredz samazināt pasta nodaļu skaitu Latvijā, pāriet uz digitāliem risinājumiem un ieviest pakalpojumu “pastnieks mājās”. Uzņēmuma attiecīgie paziņojumi izraisīja Carnikavas pagasta iedzīvotāju un pašvaldības neizpratni, jo jau 12. februārī tiek plānota nodaļas slēgšana Carnikavā. Pašvaldībā vērsās daudzi satraukti iedzīvotāji ar pamatotām bažām par šādām negaidītām izmaiņām un pasta pakalpojumu pieejamības neskaidrībām jau pēc dažām nedēļām. Īpaša neziņa valda gados vecāku iedzīvotāju vidū, jo daudziem no tiem uzņēmuma piedāvātie digitālie risinājumi nav pieņemama alternatīva.