Jaunumi novadā
PII “Piejūra” Siguļos atvērta “Ligzda” – jauna vide bērnu un pieaugušo izaugsmei

Šodien, 2. decembrī, sadarbībā ar pašvaldības aģentūru “Carnikavas Komunālserviss”, Siguļu pirmsskolas izglītības iestādes “Piejūra” teritorijā atjaunotajās vecās grupas “Pasaciņa” telpās durvis ir vēris izaugsmes nams  “Ligzda.

“Ligzda” –  tā ir vide bērnu un pieaugušo izaugsmei, atelpai, sarunām, radošām nodarbībām, profesionālās izaugsmes un metodiskajiem praktikumiem, pedagogu organizētām radošām pēcpusdienām vecākiem un novada kolēģiem, bet galvenais, tā ir speciāli aprīkota vide tehnoloģiju, kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomu rotaļnodarbību organizēšanai ārpus grupu telpām.

Tā ir iespēja mūsu bērniem, praktiski darbojoties ar īstu virtuves tehniku un izejmateriāliem, iepazīt pavāra profesiju, darboties ar mālu un vilnas kārsumu, pašvadīti darboties ar tuvējā mežā savāktajiem dabas materiāliem, gan arī liet sveces, vārīt ziepes un izbaudīt citas radošas nodarbes.

Izaugsmes nama “Ligzda” mērķis ir veidot mūsdienīgu vidi pedagogu, izglītojamo, izglītojamo vecāku radošai darbībai, nodrošinot atbalstu mācību, izziņas un radošam darbam, veicinot ikviena labsajūtu, inovāciju ieviešanu izglītības procesā, aktivizējot pedagogu, pedagogu palīgu profesionālo meistarību, savstarpējo sadarbību, grupas komandas saskaņotu darbību un vecāku iesaisti pirmsskolas dzīvē.

Vide ir veidota domājot par pedagogu labsajūtu, ikdienas darbu, kas ikdienā ir smags un nenovērtējams, meklējot veidus, kā stiprināt, atbalstīt iestādes darbiniekus, piepildot ar pozitīvo – nodrošinot ikviena darbinieka sajūtu – “Mani šeit novērtē”, lai šī ir tā vieta, kur augt kopā ar bērniem stiprinot sevi, savu profesionālo kompetenci un varēšanu.

Decembrī “Ligzda” pārtop par Rūķu namu, kur divu nedēļu garumā mājos Ziemassvētku smarža un bērnu rokām taps piparkūkas, bet šodien 2. decembrī pedagogi kopā ar mg.paed. Ligitu Priedi tikās pedagogu profesionālās pilnveides praktikumā “Bišu vaska izmantošana Ziemassvētku rotājumos”.

“Ligzda” ir vide kurā bērns un pedagogs aug kopā.