Ādažu novada pašvaldības Sociālais dienests aicina darbā sociālo darbinieku palīdzības jautājumos Carnikavas pagastā.
Prasības pretendentam:
- Augstākā sociālā darbinieka izglītība;
- Prasme klausīties un strādāt komandā, uzņemties iniciatīvu un atbildību;
- Teicamas saziņas un komunikācijas spējas, prasme prezentēt viedokli un spēja ātri pieņemt lēmumu;
- Zināšanas lietvedībā (iesniegumu pieņemšana, vēstuļu, ziņojumu, lēmumu un atzinumu sagatavošana)
- Prasme strādāt ar datoru un citu biroja tehniku, pārzināt darbu Pašvaldības sociālās palīdzības informācijas sistēmā (turpmāk – SOPA).
- obligātas valsts valodas zināšanas.
Galvenie pienākumi:
- Informēt klientus par viņu tiesībām uz sociālo palīdzību un par šo tiesību realizācijas iespējām un kārtību, kā arī līdzdarbības pienākumiem sociālās palīdzības saņemšanā.
- Pieņemt un reģistrēt sociālās palīdzības pieprasītāja rakstveida un mutvārdu pieprasījumus (iesniegumus) Pašvaldības sociālās palīdzības informācijas sistēmā (turpmāk – SOPA).
- Novērtēt mājsaimniecības sociālo un materiālo situāciju, noformēt iztikas līdzekļu deklarācijas, slēgt vienošanās par līdzdarbību un nodrošināt pašvaldības sociālās palīdzības piešķiršanu atbilstoši normatīvajiem aktiem un metodiskajiem norādījumiem.
- Regulāri aktualizēt informāciju SOPA un veikt ievadīto datu pārbaudi.
- Sniegt precīzas, klientam saprotamas atbildes uz klienta interesējošo jautājumu un saprotami izskaidrot klientam pieņemtā lēmumu pamatojumu.
- Veidot klienta lietu, kurā iekļauti precīzi dati par klientu un viņa ģimenes situāciju, dzīves apstākļiem, pievienojot dokumentus, kas pierāda klienta materiālo un ģimenes situāciju, atbilstoši lietu nomenklatūras prasībām.
- Sagatavot klientu lietas nodošanai arhīvā.
- Sociālās palīdzības piešķiršanas procesā, sadarboties ar sociālā darba speciālistiem
- Sagatavot administratīvo aktu un informatīvo vēstuļu projektus atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā.
Piedāvājām:
- mūsdienu prasībām atbilstošus darba apstākļus;
- algu EUR 1250,00 EUR (bruto) (profesijas kods 2635 01) un sociālās garantijas;
- darba vieta: Stacijas iela 5, Carnikava, Carnikavas pagasts, Ādažu novads;
Pretendentam jāiesniedz:
- CV un motivācijas vēstule.
CV un motivācijas vēstuli sūtīt elektroniski: vakance@adazi.lv vai iesniegt personīgi Ādažu Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Gaujas ielā 33A, 1.stāvā . Pieteikumus gaidām līdz 2021.gada 4. oktobrim. Tālrunis informācijai: +371 20243515.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016.gada 27.aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, informējam, ka: 1) pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi; 2) pretendentu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases ietvaros ir Ādažu novada pašvaldība, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu pag., Ādažu novads, LV-2164, 3) pretendentu personas dati tiks uzglabāti 3 mēnešus pēc atlases norises veikšanas. Ar sīkāku tiesību aprakstu saistībā ar personas datu apstrādi var iepazīties mājas lapā vai vēršoties pie datu aizsardzības speciālista kontaktējoties ar e-pasta starpniecību: datu.aizsardziba@carnikava.lv.
Ar citām vakancēm pašvaldībā iespējams iepazīties sadaļā Pašvaldība/Vakances.