Ādažu novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu un Izglītības un jaunatnes nodaļas vadītāja amatu. Pieteikšanās līdz 15. martam.
Mērķis: Vadīt pašvaldības administrācijas struktūrvienību “Izglītības un jaunatnes nodaļa”, pārraudzīt pašvaldības izglītības iestāžu darbu, kā arī organizēt un koordinēt pašvaldības attīstības jautājumus izglītības un darba ar jaunatni jomā.
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams vadības vai izglītības jomā);
- vismaz triju gadu darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā;
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un angļu valodas un / vai citas ES oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatītas par priekšrocību;
- pieredze un prasmes administratīvajā vadībā;
- pieredze un prasmes finanšu plānošanā un budžeta izpildē;
- pieredze ar izglītības jomu saistītu projektu vadībā;
- prasme izteikt un argumentēt viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā paaugstinātas intensitātes apstākļos;
- labas plānošanas, organizatora un prezentācijas, loģiskā domāšana, mērķtiecība un prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu;
- prasmes darbā ar MS Office programmām un biroja tehniku;
- darba pieredze pašvaldības iestādē ar vakantā amata pienākumiem saistītās jomās tiks uzskatīta par priekšrocību.
Vadītāja amata kandidātam jāpiemīt šādām kompetencēm:
- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu;
- konceptuālā, analītiskā un stratēģiskā domāšana;
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- komandas vadīšana un darbinieku motivēšana;
- pārmaiņu vadība.
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt, organizēt un plānot Izglītības un jaunatnes nodaļas (turpmāk – nodaļa) darbu, atbildēt par nodaļas darbības atbilstību normatīvajiem aktiem;
- izstrādāt un ieviest novada izglītības un jaunatnes politikas stratēģiju, iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus;
- koordinēt padotībā esošo iestāžu un to vadītāju darbu;
- organizēt aktivitātes izglītības kvalitātes uzlabošanai izglītības iestādēs, nodrošināt izglītības iestāžu savstarpējo sadarbību un informācijas apriti;
- veicināt ārējā finansējuma piesaisti izglītības kvalitātes pilnveidei, starptautisko sadarbības tīklu attīstībai, pedagogu un skolēnu apmaiņai
- veikt citus pienākumus, kas paredzēti spēkā esošajos normatīvajos aktos.
Piedāvājam:
- pilnas slodzes atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
- sociālās garantijas;
- bruto algu EUR 2038,00 (profesijas kods 1213 23).
Pretendentam jāiesniedz:
- CV un motivācijas vēstule,
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas,
- argumentēta eseja (sagatavota datorrakstā) „Ādažu novada izglītības attīstības vīzija” (1 (viena) A4 formāta lapa);
- derīgs COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts.
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2022. gada 15. martam (ieskaitot) uz e-pastu vakance@adazi.lv, vai pa pastu – Ādažu novada pašvaldība, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu pagasts, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa tālruni +371 67996461.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu: 1) Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. 2) Personas datu apstrādes pārzinis ir Ādažu novada pašvaldība, kontaktinformācija: Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu pagasts, Ādažu novads, LV-2164. tālr. +371 67997350, e-pasts dome@adazi.lv.