Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamie dokumenti:
Reģistrēto ielu tirdzniecības vietu saraksts ir pieejams Ādažu novada pašvaldības mājaslapā: www.adazi.lv, sadaļā -Pakalpojumi – Tirdzniecība - Publiskās tirdzniecības vietas novadā.
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
Iesniegums ielu tirdzniecībai reģistrētajā ielu tirdzniecības vietā (sk. iesnieguma veidlapu).
un šādi dokumenti (oriģināli vai kopijas):
• saskaņojumu ar nekustamā īpašuma īpašnieku vai tiesisko valdītāju;
• 50/2022 “Ielu tirdzniecības organizēšanas un saskaņošanas kārtība” 26. punktā noteikto, ja ielu tirdzniecība tiek veikta no pārvietojama mazumtirdzniecības punkta;
• saimnieciskās darbības reģistrāciju apliecinoša dokumenta kopija;
• pārvietojamā mazumtirdzniecības punkta kustības maršruts un laiks, ja tirdzniecība paredzēta vairākās publiskās vietās;
• dokumentu kopija, kas apliecina tiesības iesaistīties pārtikas apritē;
• licences (speciālās atļaujas) kopija, ja uzņēmējdarbības veikšanai ir nepieciešama licence (speciālā atļauja);
• zemes lietošanas tiesību apliecinoša dokumentu kopija, ja pieteikta tirdzniecība ar pašu ražotu lauksaimniecības produkciju (dārzeņus, augļus, ogas, garšaugus, grieztos ziedus, puķu un dārzeņu stādus, dēstus, sīpolus, gumus, ziemcietes un sēklas, augļu koku un ogulāju stādus, dekoratīvo koku un krūmu stādmateriālu).
Noteikumu 4. pielikums (iesniegums) -
Pakalpojuma apmaksa
Pašvaldības nodeva saskaņā ar Ādažu novada pašvaldības domes 15.03.2023. saistošo noteikumu Nr. 05/2023 “Par nodevu tirdzniecībai publiskās vietās Ādažu novadā”. -
Pakalpojuma saņemšana
Elektroniski parakstīta atļauja tiek nosūtīta uz iesniedzēja iesniegumā norādīto e-pasta adresi, deklarēto dzīvesvietu vai saņemšanai klātienē.
Atļauja tirdzniecībai izsniedz pēc nodevas par ielu tirdzniecību samaksas pilnā apmērā.
Noteikumu 1. pielikums