Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamie dokumenti:
Oriģināls:
1. Iesniegums (norādot arī zemes turpmākās izmantošanas mērķi!).
Kopija, uzrādot oriģinālu:
1. Darījuma akta (pirkuma pārdevuma līgums, dāvinājuma līgums, mantojuma apliecība vai tiesas spriedums u.c.) noraksts vai apliecināta kopija.
2. Pilnvarotai personai – pilnvara.
Dokumentus var iesniegt:
1. elektroniski, apmeklējot pašvaldības tīmekļvietni: https://www.adazi.lv/pakalpojumi/e-pakalpojumi/
2. izmantojot e-adresi;
3. elektroniski parakstītu iesnieguma veidlapu sūtīt uz e-pastu dome@adazi.lv
4. iesniegumus var iesniegt, atstājot tos domes pastkastēs (Ādažos pie Kultūras centra ieejas, Carnikavā pie Stacijas ielā 5);
5. sūtot pa pastu;
6. Klātienē VPVKAC klientu apkalpošanas centros, Ādažos Gaujas ielā 33A, vai Carnikavā Stacijas ielā 5.Pakalpojuma apmaksa
Pakalpojuma maksa - 14 EUR.Pakalpojuma saņemšana
Pēc domes lēmuma par piekrišanu darījumam ar zemes īpašumu tiek sagatavota izziņa iesniegšanai zemesgrāmatā. Izziņa tiek izsniegta pēc nodevas samaksas.