Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai pieprasītu pakalpojumu nepieciešams:
1. Iesnieguma oriģināls.
2. Dokuments, kas apliecina krīzes situācijas faktu (oriģināls vai kopija, uzrādot oriģinālu).
3. Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta atzinums par ugunsgrēku vai dokuments, kas apliecina krīzes situācijas faktu katastrofas, stihiskas nelaimes gadījumos (oriģināls vai kopija, uzrādot oriģinālu).
UZZIŅAS, INFORMĀCIJA, KONSULTĀCIJAS
Tālrunis: Ādaži 29233100; 26122903; Carnikava 27806877
e-pasts: socialais.dienests@adazunovads.lv -
Pakalpojuma saņemšana
Pabalstu krīzes situācijā piešķir personai un katram tās ģimenes loceklim šādā apmērā:
Iepriekš neparedzamos krīzes gadījumos – līdz 300 euro, nepārsniedzot faktiskos izdevumus.
Katastrofas un stihiskas nelaimes gadījumā (ugunsgrēks, plūdi, vētras postījumi, u.c.) līdz 700 euro piešķir pašvaldības dome, ņemot vērā radīto zaudējumu sekas.
Pabalstu pārskaita uz pakalpojumu sniedzēja vai personas kontu kredītiestādē.