Pretendentiem jāpiesakās līdz
Ādažu novada pašvaldība
aicina darbā
Grāmatvedības nodaļas
Vecāko algu grāmatvediuz pilnu slodzi
Amata mērķis: Veikt darba samaksas un nodokļu aprēķinus.
Prasības pretendentiem:
- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā;
- vismaz divu gadu darba pieredze grāmatvedības darbā valsts vai pašvaldības institūcijās;
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām, vēlamas iemaņas darbā ar ZZDats programmām un lietvedības programmu NAMEJS;
- labas zināšanas un prasme pielietot Latvijas Republikā spēkā esošās tiesību aktu normas, kuras nosaka un regulē grāmatvedības darbības;
- prasme plānot un organizēt savu darbu saskaņā ar amata aprakstu;
- labas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes.
Galvenie amata pienākumi:
- darba samaksas un ar tām saistīto nodokļu aprēķini un uzskaite;
- saistīto pārskatu, atskaišu sagatavošana, iesniegšana;
- saziņa ar darbiniekiem un revidentiem par veiktajiem aprēķiniem, atbildes uz jautājumiem, izziņu sagatavošana;
- autoratlīdzības un uzņēmuma līgumu aprēķini;
- aprēķināt atvaļinājumu uzkrājumus;
- sagatavot darba samaksas maksājumu uzdevumus;
Iesniedzamie dokumenti:
- profesionālās darbības apraksts (CV);
- izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
- motivācijas vēstule.
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2024.gada 8.decembrim (ieskaitot) uz e-pastu: vakance@adazi.lv vai pa pastu: Ādažu novada pašvaldība, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 22490952.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka:1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs prendentu atlases norisi; 2) personas datu apstrādes pārzinis ir Ādažu novada pašvaldība, kontaktinformācija Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. tālr. 25151340, 25151341 elektroniskā pasta adrese: dome@adazi.lv Papildu informāciju par personas datu apstrādi jūs variet iegūt tīmekļvietnes www.adazunovads.lv sadaļā https://www.adazunovads.lv/lv/privatuma-politika.